söndag, september 11, 2011

Rum-städning, polska sedlar och en Dumle...

 Dagens Låt :D
I Do - Colbie Caillat

Beware for I'm back... from school? On a sunday? Yes, ni hörde rätt, idag tog man en sväng förbi gymnasiet för att repetera barnpjäs och leta kläder (för våra roller). Jag går nämligen ett estetiskt program med inriktning drama (if you did not know already) och idag var en av fler kommande helgdagar som man kommer få spendera på sin skola -.-' Fick också i uppgift att hitta lite rekvisita till pjäsen och ett av dessa var då utländska sedlar (ville bara förklara titeln, resten kommer förklaras senare, I promise!).

Men tyck inte synd om mig för det, man har ju halvt satt sig i denna situationen själv genom att välja det programmet. Dessutom så kommer min underbara pojkvän över snart och då ska vi se "The Girl Who Waited" tillsammans <3 Det är nämligen en liten tradition jag har infört *host* påtvingat *host* att jag och han ska se alla nya Doctor Who-avsnitt tillsammans ^^ Idag var det också dags för rum-städning då jag även har infört att söndagar ska vara min "städa-rummet-dag" så nu ser mitt rum någorlunda beboeligt igen. Och på grund av att jag varit så produktiv idag så tyckte jag att jag förtjänade lite gott godis ^^

Men nu måste jag rusa för att möta upp älsklingen :D


Also, this made my day <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar