söndag, november 20, 2011

Tack

Jag ville bara skriva en kort text om alla underbara människor som finns runt mig i mitt liv.

Jag låg i sängen igår och skulle sova (det var det jag hade tänkt iallafall ^^') så kände jag mig bara så himla positiv och glad :D För jag tänkte över alla personer som jag träffat, speciellt efter att jag börjat gymnasiet, och jag insåg hur lyckligt lottad jag är. För jag har nästan bara träffat underbara personer (you know who you are ^^) som har varit så snälla mot mig när jag har haft det jobbigt och när jag har varit jobbig har ni endå varit där och hjälpt mig <3 Jag ville bara att ni skulle veta hur mycket jag har uppskattat er närvaro i mitt liv, hur kort eller liten den än må ha varit så har den gett mig så himla mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar