onsdag, januari 04, 2012

Hurra för gratis tamponger!!

Ännu en gång skriver jag mitt inlägg sent på kvällen (jag verkar vara en av de människorna som är mest kreativa på kvällen). Hursomhelst, jag bestämde mig äntligen för att anmäla mig för att få gratis tamponger hemskickade till mig varje månad på tamponsforfree.com *winkwink* och känner mig nöjd med mig själv ^^
Så nu är det bara att vänta antar jag :P


Jag kollade även igenom min mail och hade fått ett meddelande ifrån biblioteket i Stenungsund om att jag skulle ha ett lån som är försenat. Men jag vet att jag lämnade tillbaka den två veckor innan jul. Whaaat? Eftersom jag INTE vill betala någon förseningsavgift får jag därför åka till Stenungsund imorgon och prata med personalen om att det måste blivit fel -.-'


Jag har heller inte kunnat slita mig ifrån det där online-spelet som jag pratade om senast och när jag öppnade en shard till hittade jag en Van Gogh-målning *nerd happines!* och nu är det fastställt, jag kommer inte kunna sluta spela på ett tag :P


Hursomhelst, nu tänkte jag sova eftersom klockan börjar närma sig ett på natten och jag ska iväg imorgon.


Ha det superbra! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar