måndag, januari 02, 2012

I got a Pandorica!! :D

Jag är supertrött och borde nog sova, men för er som känner mig så vet ni att jag ofta gör annat för att jag fastnar vid saker. Något som jag fastnat för den senaste veckan är det nya online-spelet Doctor Who: Worlds in Time <3 Spelet är ganska "b" men nördig som jag är fortsätter jag att samla poäng för att samla ihop till Amy Ponds "sexy police"-suit eller en reklam-poster för köp av en egen Ood ^^ (ni som ser Doctor Who förstår vad jag menar ;D ). Och nu när jag satt och spelade envisades jag med att skaffa en s.k. Large Shard (man samlar shards och får pengar, xp och annat smått och gott, ju större desto svårare att hitta) och det var såååå värt det X3 Jag fick nämligen The Pandorica från säsong 5 av Doctor Who! Yaaay Happy me! <3
Can you find the Pandorica??




Har dessutom min underbara pojkvän här men han sitter och spelar LoL <3 sötis! Sedan kommer antagligen Louise hit så vi kan skapa komplett och helt random kaos XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar