torsdag, januari 19, 2012

Idiot! Kärring!!

Behöver ventilera mig på någonting... Jag satt och kollade igenom saker på facebook och så hade min storasyster lagt upp en länk till en artikel i Aftonbladet. Titeln väckte verkligen mitt intresse: "Pappan kan skada barnet". Vad menas med det? Jag öppnade artikeln och började läsa, ilskan ökade för varje rad jag läste, vilken kärring! Hon berättar om hur pappan aldrig bör lämnas ensam med sitt barn de första tre åren. Vaa??


"De förstår inte hur sköra barn är. De rycker axlarna ur led. De låter barnens tunga huvud hänga och slänga så att de får skador på blodkärlen i hjärnan" säger den uppblåsta kärringen (obs, det är jag som anser att hon är uppblåst, stod tyvärr inte så i intervjun).




Jag vill ju tvärtom tro att det är väldigt bra för barn att ha en närvarande pappa.
– Ja, och det är ju jättebra. Du har säkert mycket kvinnliga hjärnegenskaper i dig. Men du ska inte tro att alla pappor är som du. Det finns många urdåliga pappor som sticker iväg till kompisar och kanske super.

Här ser ni hur hon svarar.... rent idiotiskt!


Behold the face of the devil!!





Här är länken till intervjun ifall någon vill veta vad jag talar om...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar