onsdag, februari 15, 2012

Geronimo!!

Geronimo <3
Hej alla glada människor ^^


Ville mest bara dela med mig av denna bilden som jag faktiskt blev nöjd med (perfektionist som man är). Undrar om dagen någonsin kommer komma då jag vågar visa mig med en fez på huvudet i skolan... 

Ok, förutom att jag ville dela med mig av min nördiga amatör-konst så tänkte jag berätta lite annat som hänt i mitt liv sedan jag skrev senast ^^ Igår åkte jag, Elin och Nathalie till Göteborg på balklänningsjakt. Hittade min drömkklänning i den första butiken vi kollade i och dessutom var det den första jag provade <3 It was meant to be maybe ^^ Tyvärr fick man inte ta några bilder inne i affären så kan tyvärr inte leverera någon denna gången (men lovar att det kommer en bild på den när den väl är inköpt... Mohahaha, it's mine, all mine!! *cough* ok, well not yet... BUT SOON!!!). Förlåt, nu babblar jag bara ^^' Jag gick även in på Game och köpte Dragon Age II <3 You better watch out boys, cause here I come ;D
Det var allt jag ville dela med mig av idag, tills nästa gång får ni alla ha det så bra ^^
All the love to you, wonderful person reading this <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar