måndag, februari 13, 2012

Wiiee Let's boogie XD

Nu när man har varit duktig och gått till tandläkaren (som är suuuperläskig btw ;D ) tycker jag att jag har förtjänat att titta på ännu en film (har typ tittat på 3 filmer under lovet redan ^^' Please don't judge me!!) och jag tror att det blir Tim Burtons verision av Kalle och Chokladfabriken. Jippie :P


So what's new? (Som Penny från The Big Bang Theory skulle sagt). Well, om någon fortsatte läsa så kan jag väl berätta lite om mina planer framöver:


Idag t.ex. ska jag hjälpa min kära mamma att göra i ordning tårtan (eftersom min pappa fyller 51 idag :P) som vi ska ha senare ikväll. Myyys <3 Och imorgon blir det en heldag med mitt "tjej-gäng" som jag kallar dom (eftersom de är den enda gruppen jag umgås med utanför skolan som endast består utav tjejer XD). A.k.a Natalie och Elin :D Samtidigt ska jag passa på att kolla lite balklänningar. Great!! Sedan är det ju någon som fyller år den här veckan också... hmmmmm.. vem kan det vara? XD


Sedan under nästa vecka ska jag und la familia upp till Nyköping och hälsa på min underbara syster Kim, hennes sambo Palle och deras underbara, supersöta son Oliver <3 <3


Jag lyckades också fixa min kamera då jag (äntligen!) hittade batteriladdaren, så möjligtvis att det blir lite bilder från vår balklänningsjakt imorgon ;) Men jag lovar inget! :P


Ha det så bra alla underbara människor som finns omkring mig, ni är helt underbara <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar